Sällan pinkar en trähäst.

Idag har varit en lärorik skoldag, eller? Fick lyssna på en man från livets ord, spännande. Man kanske ska gå med? Nej, sällan pinkar en trähäst! Läste också om Usama bin Ladin och hade engelska på Wargen, just so you know..
Efter skolan gick jag ner på stan och köpte papper till hemlisen och en fin tröja, grettans.
Nu har jag nästan skrivit klart min krönika, som handlar om jakt, haha. Ska snart kasta mig över engelskan och sen kanske slänga på mig promenadskorna. Fast nu måste jag klaga lite, förlåt. Mitt vänstra lår är skevt och dumt i huvve. Och mina benhinnor hatar mig. Såå, får väl se hur jag gör med promenaden. Mjukt underlag lär ju lindra benhinnorna åtminstone.
-
-
What if everyone knew what I saw?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0