Det blev skogen idag igen, konstigt va?

Imorse vaknade jag hos Hampus, ellr väcktes av alarmet som fick ringa massor av gånger. Var sjukt trött och hade ont i huvudet. Tog mig tillslut upp och for hem, där somnade jag på soffan. Men sen skulle vi upp till Lakatjänna och ta med Tramsa, så då var det bara att äta lite och fara dit. Plockade lite svamp och låg på sängen och sov där med, skönt det.
Sen kom Tramsa tillbaka och luktade B-A-J-S! Så hon fick bada i tjärnen och sen duscha när vi kom hem, måttligt glad hon var då, inte. Hon hade nog suraste blicken på flera mils avstånd.
Nu har vi ätit gomiddag och efterrätt. Ska väl leta mig iväg mot staden så fort min jaktande pojkvän är klar.
-
-
Jag och bror har en riktigt fin hund vi, sötast i stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0