Äntligen fredag!

Nu är det fredag, äntligen! Har ätit frukost och ska snart springa iväg på min sånglektion, den första för i år. Eftersom jag alltid har så bra tajming har jag fått ont i halsen tills idag också, grettans. Det är väl min stönande gnällande pojkvän som har smittat mig, hehe.
Jag var iaf väldigt snäll mot honom igår. Städade lägenheten, lagade middag och körde bort på Maxi så att vi kunde köpa ännu mera godis. Så i vårat skafferi står det nu 4 kg goudis! Oups.
Efter skolan åker vi hem till skogen, mmmmmm, skönt. I helgen blir det styckning och packning av kött och eventuellt firande av fyra år. Kan bli tajt med tid så vi kanske tar det nästa helg.
Självklart ska jag mysa med hundarna i helgen också. Nog för att Sven är mysig, men det är inte riktigt samma sak...
-
-
Efter regn kommer solsken, men hur länge ska det ta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0