C-vitamnin eller Kusin-vitamin?

Idag har jag bakat Sveriges mest misslyckade limpor, önskat att min cykel var en häst, sjungit som en mus, bytt profilbild på fejsbok och ätit ballerina kladdkaka så att min mage skriker "JAG HATAR DIG".
Jag har också funderat över Hampus skäggvanor. Han vägrar raka sig, men när jag kommer in och kollar när han sitter läser, har han gjort en hög med skägg som han har ryckt lös under tiden han läst. Hm?
Nu sitter jag och överröstar Hampus dumma fifa-spel med dansband. Tänkte att det skulle få honom att börja dansa istället, eller något. Men nej, det funkar inte.
Nee, men en c-vitamin på det här så fångar ingen förkylning mig.
-
-
Kanske skulle haft mig en dos kusin-vitamin också. Hon har ju en förmåga att pigga upp. Världens bästa Stina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0