Torsdag = Snart fredag!

Denna dag har jag typ varit allmänt lej skolan. Har fått spela musik hela dagen, men ibland är inte det heller kul. Efter skolan gick jag och Tovan ner på stan för att födelsedagsfixa lite.
Mycket födelsedagar nu! Mor fyllde år igår så vi ska fira henne imorgon, Emma fyller år idag och Kicki fyller år på lördag. På lördag ska jag för första gången i mitt liv få besöka Södra Halån, spännande bilr det! Vi ska mysa och pysa och baka pizza i bakugnen, mycket mera vet jag inte. Förutom att det kommer bli ett himla tjorv att ta sig till denna plats.. Men det löser sig!
Nu funderar jag på att ta ett bad och sedan mysa ner mig i soffan med stickningen, känske.
-
-
Hittade lite grejer själv med. Fjäderörhängen och en tofs-grejimojj. Kan ju vara bra när man har en dålig hårdag liksom! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0