Lite sliten men glad ändå

Gårdagskvällen var trivsam! Riktigt trivsam. Massa folk, mat, sång och skratt. Jag och Maria sjöng en sång som vi skrivit, och tyckte var väldigt rolig. Så vi började ju såklart skratta när vi sjöng, men det ordnade ju till sig, haha.
När man ville gå och lägga sig på kvällen, då fick man ju såklart inte det.. Vi sov på övervåningen och kalaset var på nedervåningen, så min kusin Stina som var där nere och partade kom ju såklart upp och berättade vad tråkiga vi var hundra gånger..
Idag har jag hjälpt till med städningen och kollat igenom alla bilder. Tog typ 300 bilder, så det var en del att kolla igenom!
-
-
Några bilder jag tog utomhus innan kalaset, Elina tog den på mig. Fina va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0