Ännu en toppendag

Det är oftast jobbigt på morgonen, det tar emot att kliva upp när sängen är så varm och skön. Men när man sitter i bilen på väg mot skogen i soluppgången, då känns det ju alltid hur bra som helst! Speciellt när det har varit så fint väder som det varit i helgen. Idag dissade jag älgjakten och for ut med Tramsa och Henrik istället. Vi fikade och Tramsa drev, inte klockrent men bättre än de senaste gångerna tyckte jag.
Eftersom jag inte var med på älgjakten så sköt dom självklart två älgar, oväntat, inte. Så när vi kom hem var jag ute i slakteriet och stöka på med älgjägarna.
Nu åker vi snart till stan, och jag vill inte. Kommer vara själv i lägenheten också, eftersom Hampus ska vara hemma och jaga älg. Men jag får väl hitt på nå.
-
-
Lite bilder från idag. Ska lägga upp fler bilder från myren sen, det var så sjukt fint där imorse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0