Tove, I löv jo to.

Jag överlevde både pa-redovisning och ensemblekonsert idag. Samt elaka blickar och kommentarer från Tove, hon gillar inte mig den sötan. Men livet går vidare utan henne, nej, faktiskt inte. Du kan ju vara tacksam över den tjänst jag faktiskt gjorde dig ikväll!
När jag kom hem till lägenheten var det förfest, kuljul. Vart sugen på att följa, men inte så kul att gå ut med Hampus klasskompisar kanske? Känns ju lite knas.
Sen är jag så sjukligt trött, så jag hade nog inte orkat ändå. Lika bra att gå och lägga sig! Och vänta på att Hampus ska komma hem och krypa ner bredvid mig.
-
-
Godnatt mina vänner! MVH. Flur-håret.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bajsunge

2011-10-27 @ 08:09:21
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0