Toppenkväll igår och nu är det lov!

Hade jättekul igår! Vi var hos Tove först, sen gick vi på o'learys och dansade oss svettiga, det var branog varmt.
Nu har jag precis varit på blåsan och köpt gofika, kände att det kanske var dags att äta, haha. Sov rätt länge, tillräckligt länge för att nacken ska va helt störd i huvet när man vaknar.
Igårkväll någon gång slog det mig att det är ju faktiskt lov nu, hur skönt är inte det!? Längtar hem nu. Men kan inte åka hem än för Hampus gör högskoleprovet till halv fyra typ. Jag borde egentligen börja packa, men jag orkar inte det, kanske snart..
Jag hade inte med mig någon kamera igår, tro det eller ej. Men någon annan kanske lägger upp något jag kan sno senare, heheh. Kommer ta massa bilder på lovet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0