Springtur i kylan och fika i värmen

När vi kom in till staden åkte vi och handlade på Willys. När jag hade packat upp släpade jag mig ut på en springtur. det tog emot ska jag säga, kyligare väder liksom! Men när man springer håller man värmen och det är så himla skönt att komma hem och duscha och fika gofika sen, älskar't. Knäckebröd, äpple, nötter och te. Godare!? Nej. Kletade in hårinpackning till min torra hårbotten också. Och frestade sötsuget med en chokladluktande ansiktsmask. Ska försöka plugga lite nu innan jag hoppar ner i sängen och värmer mig på Hampus.
Imorgon har jag sovmorgon till halv elva, och lektion till elva. Branog skön dag, och lite onödig.
-
-
Hoppas att ni är glada och taggade på en ny vecka allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0