Ny ljuslykta och sura tanter

Idag på skolan gjorde jag, på ett ungefär, ingenting. Lyssnade på en konsert, det var ju kanske vettigt, men resten av tiden satt jag bara av.
Efter skolan gick jag och Tove på dollar och fixade grejs. Självklart hittade jag en ny ljuslykta också, haha. Man kan väl inte ha för många i dessa tider?!
Ikväll har jag varit på informationsmöte, det var ju en upplevelse kan man säga. Det var mest onödig fakta och sura tanters kommentarer. Det kanske var jag, Hampus och en till som var under femtio, eller sextio? Kände mig lite konstig. Men nu har jag ju varit på det.
Och hörrni, imorgon är det freedag!
-
-
Tror inte att det går ha för många ljuslyktor? Ljus är ju bland det mysigaste som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0