Helt okej jättebra måndag

Hade gitarr på förmiddagen idag, sen gick jag hem och jobbade på hälsan. Vi hade hemarbetslektion, rätt skönt att sitta hemma och dricka te och skriva istället för att vara på skolan och lyssna! När Hanna hade slutat följde jag med henne ner på stan och köpte mig en kofta som jag kikat på ett tag. Sen bjöd jag min pojkvän på mat, han behövde lite gull i höstkylan tror jag :)
Nu sitter jag och pluggar tråkengelska. Men jag måste erkänna att det är roligare med engelska nu, när jag slipper vår förra lärare. Hon var ju s.ä.m.s.t, tyckte jag iaf. Ska försöka hinna med en springrunda också, men då måste jag nog snabba på..
-
-
En till bild på Tovan, så fin så! Om ni känner för att bli fotade av mig själva, säg till! I need you.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den kvinnan är så sjukt vacker!

2011-10-10 @ 19:57:25
Postat av: Linnéa

Men herrejösses vad vacker hon är! :)

2011-10-11 @ 15:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0