En tisdag i oktober

Imorse på samhällen, då kändes det som att jag gick på högstadiet igen! 98 poäng av 98 möjliga på samhällsprovet. Men när man kom på engelskan senare fick man ju genast veta vad man hade blivit.. Efter skolan gick jag och Kristina ner på vedan och fikade lite, mumsmums. Anna kom förbi en sväng också, och kanske blir det utgång imorgon? Om jag orkar och hittar någon att gå hem med, haha. Vågar verkligen inte gå ensam i stan på natten, så är det när man kommer från skodjen!
Efter fikat lämnade kristina mig och jag gick runt på stan och kikade. Som om det inte var nog att två av mina jeans gick sönder förra veckan, gick min väska sönder och for rätt ner i golvet, tror ni jag vart snopen? Branog. Jag bara gick och så ramla väskan av.. Så efter att ha köpt nya jeans gick jag och köpte mig en väska också. Det blev en mörkbrun den här gången :)
Hittade också vaxremsor lite billigare på hm, var ju tvungen att testa. Men jag kan ju inte säga att det var kul direkt. Tror att jag tar och pluggar pa istället!
-
-
En kossa kan ju få piffa till detta inlägg. Jag tycker att kossor är fulsöta jag. Kantiga och beniga, men ändå söta liksom. Har ni någon åsikt?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för din fina kommentar sötnos! <3

GÅ UT PÅ FREDAG ISTÄLLET! FÖLJ MED MIG OCH LINNÈA OCH DANSA PÅ LERRAN!!! DE BLIR KUL!

2011-10-19 @ 08:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0