Är det något fel på mustasch eller?

Under förmiddagen har vi haft redovisning på esvn, min grupp körde backstreet boys, eftersom vi skulle köra något från 90-talet. Vi hade tänkt rätt mycket sceniskt, så vi hade snygga outfits och lite dans. Det gick rätt bra iaf, ahah. Bättre än väntat!
För att se manliga ut hade vi ritat mustasch, och den orkade jag inte ta bort på skolan eftersom jag ändå skulle hem. Tror ni folk kollade konstigt på mig i korridoren eller? Mjo. Och även att jag var tvungen att gå in en extra gång för att jag glömt en sak, haha. Men någon sa faktiskt att den var snygg, så jag tänkte att dom som viskade var nog bara avundsjuka! :)
-
-
Kanske det nya modet?
Aja, mat nu. Sen enseeeemble!

Kommentarer
Postat av: hon som också ville ha mustasch idag...

Du var HET! Grrrrrr

2011-10-06 @ 18:44:12
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0