Älgjakt och fågelfotografering

Hej på er alla glada jägare, och Tove! Imorse drog jag som skrivet ut i skogen på älgjakt. Fick gå med pappa och Jänta idag, branog skönt att inte behöva sitta och frysa :D Och branog mycket roligare än att sitta och posta.
Det första Jänta gjorde, i alla sin iver, var att ta upp en räv!? Då vart jag sinnu, men det är ju svårt att inte skratta när det kommer en räv på tio meter och Jänta studsande efter. Hon tog i alla fall upp älg två gånger efter det, så det var väl inte så tokigt, en gång var nära oss, så då var det lite spännande! Dagen avslutade vi vid en gammal slaktplats som Jänta tyckte smaka bra.
Nu ska jag gå och duscha bort all svett som forsade när vi gick p åde halvfrysta myrarna. Och värma mig lite. Var ut och fotadr i fågelträdet, och det var ju inte så varmt! Vi hörs :)
-
-
Det var ju nästan omöjligt att ta kort på dom, när dom väl satte sig satt dom i en sekund, max.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0