Jag tycker mindre om tandläkaren

Efter jobbet idag åkte till tandläkaren, fy fan. Det hemskaste jag gjort på länge alltså. Det hade blivit infekterat under en gammal lagning. Och det hade gått ända ner i pulpan eller vad det heter, och därför är jag tvungen att göra en rotfyllning. Men den gjorde dom inte idag, dom "bara" rensade ur allt och drog bort nerven. Jag höll på att avlida. Har aldrig varit så rädd hos tandläkaren någon gång! Var ju helt slut när jag kom ut därifrån, tog seriöst mer än en timme där inne.

Men efteråt gick jag och Hampus på kupan och Lundhags och lite grejer, så då kändes det lite bättre, haha. Sen köpte vi lite gott som vi ska äta ikväll. Ska antingen kolla på någon film eller damernas match. Om jag nu orkar vara uppe så länge, ska ju upp halv fem, suck. Kanske är bäst att jag inte kollar på matchen, för så fort jag ska kolla förlorar dom ju, konstigt det där.
-

-
Kan ju bjuda på en fin bild på mig och Hanna Sellén idag. Bara för att jag saknar henne, och många andra!
-
Nu blir det cykel med hund, sen mys hos Hampus. Ha det, haj!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nämen gumman då! Den bilden har jag aldrig fått sett, höhö! Saknar dig med! Träffas till yran?



puss min sötfia<3

2011-07-13 @ 19:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0