Sväng med Mitt band och fredagsmys hos Stina

Skolan bestod av tre timmar jobbig Matte C, men tro det eller ej så lättar läraren upp stämningen med några roliga skämt ibland, haha. Sen är han ju så positiv att man nästan inte kan bli negativ.. På slutet blev det konsert med "Mitt band", riktigt svängigt må jag säga! Sen vart det en springtur mot bussen till Stenmyrudden.

Ikväll har vi varit hos Stina och firat hennes födelsedag, trevlans.



Världens gladaste födelsedagsbarn!



Riktigt god tårta/kaka!



Vi lyckades även köra lite på sne på vår turné, sjukt halt ute!

Måste ju nästan berätta va vad jag gjorde igår. Jag fikade med världens bästa Anna, tog min första körlektion och gick iväg och simmade. Riktigt kul att köra faktiskt, rätt spännande, haha.

Nu ska jag kanske gå och lägga mig snart, vad ska jag annars göra? Lika bra att kliva upp i tid imorgon istället :) Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0