Sextio längder och fika på det, grett!

Doktorn är negativ tycker jag, han verkar ju tycka att det inte är någon mening alls att göra något åt mig.. Ska röntgas någon gång i framtiden, sen får vi se vad som händer.

Blev middag hos Hampus efter skolan innan jag gick iväg till badet och simmelisimmade, utan Tove. Hon åkte hem och åt kakor istället.. Haha.

Nu håller jag på att baka bröd, vi får väl se vad det blir för nåt. Förhoppningsvis gott, men vem vet vad det kommer smaka. Senare kommer Hampus och sover här, myysigt, då slipper jag frysa om fötterna, hehe.

Skulle egentligen haft körlektion imorgon kvart över åtta, men det hade kört ihop sig flr Rolf på nå vis, så jag ska ha den kvart i sex på kvällen istället. Så det blir sovmorgon till kvart i elva imorgon, säger bara skönheten!

Aja, orkar knappast skriva nå mer ikväll, är inte på värsta blogghumöret direkt!



Eftersom cambilder är det enda som internet här i stan klarar av att ladda upp och det är tråkigt utan bilder, får ni här en fin Godnattpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0