Hallå världen

Vet inte hur jag ska formulera mig idag, så jag skriver i punktform!
  • Imorse svettades jag ihjäl
  • Har haft mycket lektioner och lite rast idag
  • Jag höll på hetta löus på Flumm-Evis
  • Fick träffa världens mest saknade SnällFrida
  • Maria var frän och stekte plättar av min potatismos/kräm
  • Jag har ätit för mycket potatis idag
  • Jag vill helst lägga mig och sova
Men, det får jag inte! För nu ska jag gå upp till Kicki och låna hennes crosstrainer och bränna lite fläsk, så himla asbra! Sen blir det historieplugg för hela slanten, och någon kaka i pausen kanske, hoho.

Ha en bra kväll! För det ska jag ha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-01-18 @ 20:13:57
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0