Hade sjukan tur i oturen!

Idag på eftermiddagen tog jag, Maria, Lotta och Lina skidorna och hundarna och for upp i skogen. Bra gick ju det, i början i alla fall, när vi åkte på vägen. Problemet började när vi skulle köra lite mer "offroad", då gick det åt helvete. Dolly hade dragit dåligt hela vägen, men inte kunde jag tänka mig att hon skulle stanna tvärt i en nedförsbacke så att jag skulle köra över henne och flyga rätt ner i snön.. Självklart tänkte jag på att hålla min opererade axel på plats, men den andra glömde jag bort. Så den hoppade ur led. Ska nog sätta ut en annons på blocket och sälja mina axlar, lätt!



Päran som stannade i backen. Men vi är bra kompisar.. Dolly och Jag, för alltid. Haha.

Ikväll blir det nog nå trevligt med Maria och imorn blir det jobb. Grett mä päningan! Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0