Godmorgon!

Nu är jag i staden, har varit här i snart en timme. Det var skidor idag på idrotten, vilket jag inte vågar vara med på. Så jag ska ha lite egen idrott här hemma, med massor av spännande övningar, eller? Men måste man så måste man.

På den gigantiska håltimman idag ska jag åka till doktorn på återbesök eller vad det heter och kolla så att axeln är grej. Ska även kolla om jag ska operera den andra. Orkar inte operera mig igen, typ det tråkigaste jag gjort i hela mitt liv. Men jag vill inte ha en axel som hoppar ur led stup i kvarten heller..

Efter skolan kanske det blir lite simning med Tovan, vi får ju simma gratis på storsjöbadet eftersom vi är handikappade. Grett det!

Ha en bra dag, det ska jag försöka ha :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi tar igen det när jag inte har hemlängtan till tusen gömmsan. hihi puss

2011-01-26 @ 19:27:27
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0