Angelfiske utan fisk och massa fika

Idag åkte vi till "Kvärnvika" och grillade och anglade med folk, kallt men mysigt. Åkte skoter med Jänta för första gången också, kände på lite i armmusklerna första biten, men sen gick det brao. När vi kom hem somnade jag, sjukt trött, fattar inte, har varit det hela veckan. Nu funderar jag på att sätta mig framför tvn och sticka tills Hampus kommer, låter det inte moget så säg!? Imorn blir det jobb i Bydalen, skurmedelsköj! Men pengarna rullar in.



Hade med mig kameran idag, men lämnade den i bilen för det var sånt jävla skitväder innan vi for ut på sjön. Synd var ju det! Menmen, tog den här bilden innan vi for, ganska intressant den med ;)

Stickorna väntar, Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0