Bara fyra små dagar kvar nu, jag längtar.

Idag är jag hemma från skolan, ska dock släpa mig iväg på engelskan kvart över ett och be till Gud att snoret och hostan far dit pepparn växer för en stund. Anledningen till att jag måste gå på engelskan är att vi ska göra ett läsförståelseprov. Jag missade det förra och det är tydligen viktigt att man är med på dom här proven, för betyget. Jag är faktiskt nervös, för det brukar inte gå så bra för mig på läsförståelsen. Blir oftast jättestresad över att det är på tid och så kör det ihop sig i huvudet. Något körprov hade jag inte idag, det blev på torsdag istället, just so you know.
-
-
Matchar min röda näsa med en röd tröja idag, asnajs och juligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0