Äntligen är det jullov, så himla myspys!

Idag sjöng jag kanske världens fulaste körprov, jag kanske sjöng rätt, men fick ta i som en get på dom höga tonerna, hah. Sen var det konsert och sen var det liksom bara; God Jul, kramkram, Hejdå, TJIEHO.
Tog mitt isberg till bil hem och nu sitter jag här och tänkte gå och lägga mig. Det tänkte jag dock för en timme sen också, men ni vet hur det är, man fastnar liksom ibland.
Imorgon ska jag ta någon mysig julbild. Det är så fint ute nu, så man måste ju passa på :) Ska fixa den sista julklappen och träffa Stina också. Blir nog grejt det. Kanske ska jag försöka smita undan städningen också? Hehe..
-
-
Nej, nu går vi ut och lägger oss. Det är ju trots allt julkalendern imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0