Stadstur

Det blev en tur till stan idag med Maria och Lotta. Jag införskaffade mig en skjorta och en tunika/klänning, blir nog grett att ha nu framöver :) Sen hängde jag på nord-lock i typ en timme, det var ju skoj det. När man bara kunde störa och inte behövde jobba, hehe. Nu har jag städat undan i "Rödkåken", för på Lördag kommer det folk hit. Vi ska ha beachparty, eller gardenparty eller vad vi kallar det nu för tiden. Har tvättat lite kollotröjor och lagat middag också. Pannkakor, ingen riktig mat det, lär väl snart vara hungrig igen, men då är det ju bara och äta mer då!
Nu ska jag bort till Arvesund, hörs nåt!
-
Tänkte ladda upp en bild på kläderna, men det gick ej, attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0