Tröttis tjej

Det blev en telefon idag, en HTC Wildfire. Det blir nog bra det hoppas jag, allt är bättre än min gamla, haha. 
Följde med pappa hem idag. Blev inte så mycket vila av det som jag hade tänkt. Hundvakt och matlagning istället. Så nu är jag inte så pigg som jag önskat.
Får väl se hur det blir imorgon. Kommer kännas segt att åka hemifrån typ sex när man börjar kvart i elva, jag behöver sova!
Just nu sitter jag och är arg på min data som har stått och uppdaterat hela dagen, det går verkligen inte göra nånting med den! Och jag hade tänkt plugga, men det går inte, för texten är på min data och jag har glömt att skicka den någonstans.

Sitter vid mammas data nu och kollar på hennes mobilbilder. Här kommer några, haha.


Storjägarn ligger ute i skogen och sover, heheh..


Jag och Henrik med tomten.


Hampus, Jag och Tove på klasskonserten.



Tramsa och Tycko.

Ja, nu har jag fördrivit ännu lite mera tid..  Godnatt :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh, då kan ju vi gå runt och vara skitballa med våra telefoner! ;)

BRA att du kommer på skolan, jag saknar ju dig!

2010-09-29 @ 22:30:41
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0