Sverige

Nu är jag hemma, eller ja, i staden. Har haft det kanoners! Varmt, varmt och jättevarmt. Har kollat på en massa tuffa hus, lite för  mångas tror jag, haha. Och sen har vi gått, gått och gått!

Några bilder


Utsikten uppifrån spanska trappan.


Vi åkte till havet, mysmys.


Pontus och Hampus hoppar.


Fontana di trevi.


En sådan här maskin ska jag ha när jag blir stor.


Colloseum.


Jag och Hampus står vid Petersplatsen.


Ja, det där är jag.


Hampus


Badkrukan.


Agneta



På flygplatsen innan hemfärden. Trötta i benen, men nöjda.

Nu sitter jag och dricker te, ska ta och göra något åt plugget som jag missat nu. BLÄ!



Kommentarer
Postat av: pontus

kunglig fotograf bilden längst ner ;)

2010-09-21 @ 17:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0