Ett ovanligt långt inlägg

Skolan är som den är. Vissa saker är bra. En del saker suger riktigt hårt. Men vi får väl se om saker ändrar sig.

Jag och Kicki testade på Lindy hop idag på skolan, haha svänigt det! Kan bli så att vi börjar med det, varför inte liksom.

Ikväll har jag hur som helst haft det kanoners kanon! SnällFrida har varit här. Vi lagade mat och blev mättare än mättast. Sen kom det bondbesök, hehe, torstabesök. Bjöd Henrik, Rickard, Martin och Petter på bullar och muffins som jag och Frida bakade. Mumma! Det var trevligt med främmande. Även om dom hade dålig musiksmak, misshandlade varandra, var högljudda och vägrade lyssna på Ulrik.

Frida gick nyss hem. Ska väl gå och lägga mig snart. Är lite tröten. Imorgon blir det Stenmyrudden, SKÖNT!


Kanske blir lite svampplockning och friskluft när man kommer hem.


Sen saknar man ju GoJänta ganska jättemycket.

Puss och godnatt alla söta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, även SnällFrida. PUSS PÅRE! <3



STAAAAAD IIIIII LJUUUUUUS!

2010-09-24 @ 14:45:23
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0