TjaaTja Bloggen!

Är rätt dålig på att blogga jag. Meeeen, skitsamma! Antagligen har det bara inte hänt något roligt sen jag skrev sist.

Har varit till doktorn idag, så nu är slyngan som jag hade runt armen borta. Känner mig som en ny människa! Utan muskler.. Ska till sjukgymnasten klockan sju imorgon, superpepp på att kliva upp imorgon.

Nyss konstaterade jag att jag har fixat/kommit på alla julklappar utom två. Det är ganska bra gjort av mig med tanke på att det inte ens är första advent.

Nu pluggar jag, eller jag ska. Men har inte börjat än. Har historieprov imorgon, som jag skulle ha haft före lovet. Om jag tar fram glögg och pepparkakor kanske jag pluggar bättre? Det är värt ett försök.



Morgondagens prov om romarriket och kylan ute får mig att tänka på och längta tillbaka till Rom.

Pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0