Tisdag

Hej!

Varför måste det vara mörkt när man går hem från skolan!? Jag blir så trött.
Idag började vi med kören. Det tyckte jag var väldans mysigt!
Jag får ont i axeln av att vara på skolan och skriva mina kråkfötter. Men jag överlever.
Mitt hår ramlar av. Det blir hårinpackning vid nästa dusch.
Maria lagar mat till mig varje dag. Hon är snäll!
Det är bara en vecka tills jag får ta av mig den fåniga.
Nu tror jag att jag ska ta en promenad och sedan plugga gärnet. Eller något?



Hoppas att denna bild förgyller ett ögonblick av din dag. Lite söt är den ju!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VÄLDIGT SÖT :)

2010-11-16 @ 19:42:18
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0