Parasiter och hemlängtan

Hejhej!

Idag blev jag hemma från skolan, känner mig inte kry i magen, jävla parasiter! Klart att jag ska lyckas dra på mig det också...  Har inte gjort mycket idag. Suttit i soffan med ögonen på tvn och datan och stickningen i händerna. Kuljul!

Imorgon börjar julkalendern, oj vad jag längtar! Hihi. Lär väl följa den som vanligt, om den inte är jättedålig. Vet inte om det är tvångstankar eller behovet av julstämning som gör att jag kollar på alla avsnitt varje år. Eller så är jag helt enkelt lite barnslig bara.



När man är hemma från skolan längtar man hem något aldelles otroligt när man är i stan. Det är så ensamt och tråkigt att sitta i lägenheten och glo. Saknar hundarna. Därför får ni en bild på mig och Tramsa från förra vintern :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Höuva, Krya på dig Hanna! Och du är inte barnslig, jag gillar också julkalendern och då är man C00LA!

Puss och Kram<3

2010-11-30 @ 18:31:51
URL: http://littlesisterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0