Hemmakväll på Stenen på myren på udden.

Jag hann inte träffa tomten idag, snyft! Alla andra ville åka hem innan, haha. Men jag hann shoppa en fin tröja och en kavaj för 20 kr på kupan. Kände mig lite ekonomisk och duktig. Sen var det ju väldigt mysigt att vara på julskyltning överhuvudtaget. Och dricka glögg och så.

Blir hemma på Stenmyrudden ikväll och åker in till staden imorgon. Försöker hitta inspiration till att plugga men det går inte!

Sitter typ och önskar att man kunde vrida tillbaka tiden och bli liten igen. Så att jag inte behöver bli stor snart. Jag vill inte bli stor. Det låter så seriöst. Sitter också funderar över varför jag tänker som jag gör. Tror inte att jag är så smart ändå. Haha.

Nu tänker jag dricka glögg och sticka. Och kanske plugga, senare..

Hejdåe! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0