Hejsan Studsan

Jag har typ slutat skriva, har liksom inte haft tid. Eller lust.
Lovet bestod iaf. mest av hund och skog. Och fika, hehe.
Den här veckan är egentligen otroligt skön, vi slipper iaf massor med plugg. Hade en lektion i måndags. Nu är det ensembleturné för hela slanten.
Jag skulle  inte vara med eftersom jag inte kunde spela gitarr. Men igår kom SmartFrida på att jag kunde sjunga istället för vår ena sångare som är sjuk. Ja, hur tror ni det går då!? Det är inte lätt att lära sig en stämma så fort när man inte är van.. Menmen. Det är kul ändå!

Nu har jag precis varit ute i snön och lekt med Jänta. Åkte hem efter att vi varit i Hallen och spelat. Hon är helt galen i snön! Haha. Det är ju första gången hon ser mer än en centimeter med snö så. Gott smakar den tydligen också. Hon ligger och snarkar bredvid mig nu. Hon är så pöt.

Jaja. Nu vet ni det. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är jag inte snällfrida längre? :( U broke my heart!

2010-11-10 @ 16:12:24
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0