En jävla kyla och lite julstämning

Nu tycker jag att det börjar bli lite för kallt ute.. Även om jag gillar vinter starkt. Man blir ju förkyld!! Kan hända att det inte beror på det, men förkyld e jag. Och hes som få.

Imorgonkväll blir jag nog kvar i staden på julkonsert. Man får ju gå gratis om man går musik serru.

Nu sitter jag och Maria och dricker glögg och äter pepparkakor. Försöker få lite julstämning, men jag tror att jag är för trött. Hoppas inte jag har feber igen, då blir jag rätt less..

Pösshaj!


Kommentarer
Postat av: Lina

Skaru på Jul i folktron? Fusk, de borde va gratis om man har gått musik också tycker jag :)

2010-11-25 @ 23:48:11
URL: http://linaliden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0