slut på det roliga

Just nu sitter jag och är lite ledsen i ögat över att lovet är slut. Jag hann inte med allt jag skulle göra, men det kommer ju snart ett påsklov!

Jag har bestämt att jag ska försöka göra något mysigt av kvällen som återstår, men jag vet inte vad. Den ska inte sluta med att jag gör ingentint i alla fall! Egentligen har jag inget kul att skriva egentligen.. Eller jo! Jag har hittat min kamerasladd så nu kan jag ta kort och lägga in på datan, det ska jag börja med denna vecka! Kul va? :)



Det här va typ den enda bilden jag tog på lovet, det är Maria som hoppar, superfränt! Även att jag har redigerat den konstig, men det var för att den var konstigare innan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0