det ni har missat



Fikade med världens bästa Anna på tehuset i fredags eftermiddag. Även Erika och Matilda var där, kulkul!




Middag på Via Grande sen korttagning inne på Åhlens med Hampus, Hanna och Kikki. Och sen..



Musikdirekt! Och nog är vi ganska söta ändå!





I lördagskväll umgicks jag med folk i Lakatjärn. Vi spelade spel och hade det trevligt.



Igår var det en sådan där dag som man bara vill vara ute, och det var jag. Med massor av folk. Mysigt!


Jao, det var nog allt, och jag känner att jag har varit riktigt duktig och tagit kort på allt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kladdkakan då? :/ Nej nu fäller jag nog en tår!

2010-03-23 @ 09:23:09
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0