bra start på lovet

Idag har jag hunnit med otroligt mycket känner jag, och mer ska det bli! Har varit ut på en skotertur, lekt och försökt dressera Tea. Sen var jag ut på en skidtur. Skidturen vart dock bara en halv tur, eftersom Tea lyckades krypa ur selen och springa iväg när vi skulle hem. Men eftersom jag har dresserat henne så bra så sprang hon raka vägen hem!

Ikväll ska jag åka till Arvesund och umgås med Hampus, Tobbe och Rebecka. Och om Pär kan släppa jakten ett tag kanske han också dyker upp, vem vet?

Lördagsgodispussar från en tjej med rosiga kinder och pigga ögon!




Tea och halva Doris






Jag kan ju berätta att jag inte saknar stan i alla fall.

Och vet ni vad? Jag  kommer få plankstek till middag, det luktar gott! mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0