Hemma igen

Nu är jag hemme igen, åkte hem tidigt imorse för att komma hem och packa och slippa tjorvet när sjutton ungar skulle packa sig iväg från huset i Hovde. Sen känner jag migi nte riktigt kry. Men här är några bilder!



Henrik när vi är ute och förbereder reflex-spökrundan. Man sätter ut reflexer i skogen, sen får de gå med ficklampa och lysa efter "reflexvägen". Jag vet inte riktigt vad vi hade gjort för speciellt i år. Men två av barnen åkte hem redan efter färden i "spökbilen". Och två storgrät när de var framme på mitt och Marias gömställe. Så vi fick inte skrämma någon där, vi fick trösta! Haha. Sen var det ju dom som inte blev nå rädd alls, men han som sa det han va det!



En kossa, hihi.



Årets tröja. Det här är Marias tröja. Vi tog ett kort på var och en, sen skrev vi ut kortet och strök fast det på tröjan.




Henrik och Fredrik.

Nej, nu ska jag minsann packa! Problemet är att Tramsa är så mycket sötare än alla grejer som ska med, så hon får lite mer tid än vad jag har tid med.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0