En sån där bra dag

Idag åkte jag till staden, halv sju gick skjutsen. Där träffade jag Frida och födelsedagsbarnet Anna, mina fina flickor! Jag konstaterade också att jag handlar galet mycket på rea, bra eller dåligt tro?

Kvällen tillbringade jag med Maria, vi tog bilen till Arvesund och blev grisar och anfallna av pojkar som kastade vinbär och eltejp. Hm? Sen blev det rävjakt, hehe. Kanske inte var så smart att ha med mig och Maria samtidigt på det, tillsammans med en så seriös jägare som Pär Hjälm. Fniss.

Vi tog racerbilen och åkte till Anna och åt tårta istället, myggfritt och oerhöert trevligt!



Bilderna kommer från Anna, och det här var den enda bilden jag fick på henne! Men jag tycker att hon är sockersöt, grattis till Anna!



Nog kan vi också vara söta när vi försöker!

Puss på er alla, och en extra puss till Anna! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0