Dagen då alla kläder var i tvätten





Okej, vi är inte så bra på att hoppa. Men jag tycker att våra bilder visar glädje. Och det är väl roligt?
Hade det superkanonkul i alla fall, och Anna gav mig dessutom dagens rubrik. Den stämmer verkligen, var inte lätt att hitta något att ta på sig idag.



Här är tjejen som troligtvis kommer bli vår. Om inte den som är före oss i kön väljer henne också.




Hon kom fram och hälsade på en gång, sen var jag nog fast. Men far är också med och bestämmer, så vi får se!




En annan buse!

Nu kom jag nyss hem efter en springtur med Tramsa, och Greta. Greta är inte som alla andra katter, hon brukar följa med ibland om man ska på promenad, eller som ikväll ut på en springtur. Det blev dock ingen lång tur, det kom en fladdermus. Och sen en läskig uggla som flög runt i cirklar ovanför oss, leskigt va? haha.

Nej nu ska jag gå ut och lägga mig med Tramsis i lekstugan och ladda inför en morgon i skogen, en dag av packning och första dagen på kollo!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: äääänna

haha så bra! bjuder på muffins till veckan! pussss

2010-08-21 @ 23:12:42
Postat av: äääänna

haha så bra! bjuder på muffins till veckan! pussss

2010-08-21 @ 23:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0