Och så var det fjärde ljuset tänt

Idag har vi bakat julgodis, i massor. Det var svettigt och tärde på tålamodet, men vi blev klara till slut och gott blev det :) Även mina mintkyssar som misslyckades sjuttioelva gånger, haha.
Till middag blev det hamburgare på Frasses, vilket var ganska smaklöst enligt mig, eftersom min näsa är full av jobbigt snor.
Sen gick jag på ICA och handlade ett överlevnadskitt inför kvällen. Proviva, apelsiner och halstabletter, toppen för en sjukling som mig :) Stannade hos Henrik i Ås på vägen in till stan och där bjöds det på glögg.
När jag kom till lägenheten plockade jag ihop lite och förpackade godiset i mina söta snögubbeburkar.
Nu sitter jag och gofikar. Macka med prickekorv och brieost, kan det finnas någon godare macka? Det är tveksamt. Dricker pepparmyntste också, det är grett mot förkylning det!
-
-
Där uppe ser ni några av mina misslyckade mintkyssar, haha. Det vart ju faktiskt några lyckade också, men jag tänkte att ni vill nog hellre se dom misslyckade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0