Äntligen är den underbara dagen över

Mina ögonlock är tyngre än någonsin, mina fötter värker något aldelles hemskt och halsen känns sådär mystisk. Ändå är jag så himla glad över att ha varit med på luciatågen, och ledsen över att jag inte kommer få vara med igen. På konsertdelen när vi körde "Wintersong" blev jag så sjukt glad när vi stod där framme och allt bara gick hur bra som helst, det är ju lycka det. Lycka är också att få stå bredvid Britta i Luciatåget. Trivsamt är det när Tobbe och Rebecka kommer hit och Lussefikar. Och Skönt kommer det bli att få gå och lägga sig ikväll, jätteskönt.
-
-
En bild från kvällen som Hampus tog.
Till er musikare; Ni var bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0